مسابقه کتابخوانی هشت بهشت با ۳۵ جایزه


مسابقه کتابخوانی هشت بهشت با ۳۵ جایزه

تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۲/۱۹

تعداد بازدید: ۶۳

ثبت کننده: محسن یوسفی

معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران، کتاب «داستان رویان»، نوشته محمدعلی زمانیان، را برای مسابقه مجازی هشت بهشت و مطالعه دانشجویان و عموم علاقه مند کتابخوانی انتخاب کرده است.

کتاب «داستان رویان»، روایتی است از فعالیت های مرحوم سعید کاظمی آشتیانی در راه تأسیس، تثبیت و پیشرفت پژوهشگاه رویان و خاطرات منتشرنشده ای از روند شکل گیری پژوهشگاهی را روایت می کند که برای اولین بار در ایران، موفق به درمان ناباروری و سلول درمانی و شبیه سازی شد.

آزمون این مسابقه روز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه به صورت آنلاین(برخط) از ساعت ۹ تا ۲۴ و از طریق پایگاه اطلاع رسانی باشگاه کتابخوانی دانشجویان ایران به نشانی BookRc.ir برگزار می شود.

علاقه مندان کتابخوانی و دانشجویان می توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی باشگاه کتابخوانی دانشجویان ایران برای ثبت نام و شرکت در مسابقه اقدام کنند.

جوایز این دوره از مسابقه به شرح ذیل است:

۱ جایزه ۱۰۰ میلیون ریالی

۴ جایزه ۵۰ میلیون ریالی و

۳۰ جایزه ۱۰ میلیون ریالی است

عموم علاقه مند کتابخوانی و دانشجویان می توانند در کانال ایتا مسابقات کتابخوانی هشت بهشت به شناسه FJUTBookRC@ عضو شوند.

معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران، این مسابقه را با همکاری و مشارکت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی، سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی، جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران، پژوهشگاه رویان، معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه علم و فرهنگ، خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار می کند.

شرکت در این مسابقه برای عموم آزاد است.

جهت ثبت نام در مسابقه اینجا کلیک نمایید.

#مسابقه کتابخوانی براساس کتاب داستان رویان #مسابقه کتابخوانی براساس اثار محمدعلی زمانیان #مسابقات کتابخوانی معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران #مسابقه کتابخوانی هشت بهشت
می پسندم (۰) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «مسابقه کتابخوانی هشت بهشت با ۳۵ جایزه»